معرفی مزون

  • ۰
  • ۰
روز بزرگ زندگی شما نزدیک می‌شود و برای این‌که مطمئن باشید مراسم عروسی عالی برگزار خواهد شد، چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. همان‌طوری که هر عروسی می‌داند، لباس عروس یکی از مهم‌ترین اجزای این روز است. در واقع، برای بسیاری از عروس‌ها روزی که به لباس «بله» می‌گویند تقریبا خودش به بزرگی مراسم عروسی است.
سوالات زیادی وجود دارد که قبل از انتخاب لباس عروس مناسب از خودتان می‌پرسید. در این میان برخی از سوالات بسیار مهم این است. که آیا شما باید لباس عروس را بخرید یا کرایه کنید.  
بدیهی است که تعداد زیادی به خرید لباس عروس نظر مثبت می‌دهند. روز ازدواج‌تان قرار است به یاد ماندنی‌ترین روز در تمام زندگی‌تان باشد. درست است، شما عکس می‌گیرید تا آن را به یاد داشته باشید، اما لباس شما می‌تواند منحصرا یک یادگاری ویژه برای یادآوری آن روز جادویی باشد. شما هم‌چنین با دانستن این‌که هیچ‌کس دیگری قبل از شما لباس عروس را نپوشیده است، حس بهتری خواهید داشت. آن لباس عروس مال شماست و شما تنها شخصی هستید که آن را می‌پوشید و همه آن خاطرات را خلق می‌کنید.
به علاوه عروس‌هایی که لباس عروس خودشان را می‌پوشند اغلب آن را برای دخترها، نوه‌ها، خواهرزاده‌ها یا دوستان‌شان به‌عنوان ارثیه می‌گذارند و بسیاری از این خانم‌های جوان آن را در مراسم عروسی خودشان می‌پوشند.
البته، یک مشکل وجود دارد.خرید لباس عروس ممکن است برای شما زیبا به نظر برسد، اما لباس عروس می‌تواند گران‌قیمت باشد. نه تنها می‌تواند قیمت اصلی لباس بالا باشد، ممکن است لوازم هر کوک تغییر هزینه دیگری به صورت‌حساب اضافه کند. زمانی که شما لوازم جانبی را اضافه می‌کنید، تور روی سر، روبان، کفش، کار تمام است.
البته لباس عروس همیشه می‌تواند در بودجه شما به حساب بیاید، اما ممکن‌ است مجبور بشوید از گوشه و کناره‌های دیگر کم کنید یا این‌که در مورد آن‌چه واقعا می‌خواهید، کوتاه بیایید.
 
 
 
کرایه کردن لباس عروس می‌تواند راهی برای پس انداز پول یا خرج کردن برای دیگر قسمت‌های مراسم عروسی باشد.
 

کرایه کردن لباس عروس


اگر به‌دنبال پس انداز پول لباس عروس هستید، اگر می‌‌خواهید آن را در جای دیگری از مراسم عروسی هزینه کنید یا این‌که می‌خواهید آن را برای پرداخت هزینه‌ی خانه استفاده کنید، کرایه کردن لباس عروس می‌تواند راهی برای این کار باشد. اگر چه ممکن است پوشیدن لباس دست دوم در چنین روز خاصی دلچسب به نظر نرسد، ولی به سرعت به آن نه نگویید.
تصورات غلط بسیاری در مورد کرایه لباس عروس وجود دارد که بسیاری از مشتریان امیدوار را پشیمان می‌کند. بسیاری معتقدند که شما نمی‌توانید لباس عروس کرایه‌ای‌تان را تغییر دهید، که اصلا درست نیست. بعضی خیاطان لباس عروس، لباس مخصوصی را برای شما می‌دوزند که دست دوم نیست و پس از مراسم عروسی آن را از شما پس می‌گیرند. به این شکل هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد هم یک لباس عروس نو به تن می‌کنید.
هم‌چنین اغلب تغییرات شما بر روی لباس عروس کرایه‌ای قائل می‌شوند و هیچ هزینه اضافی نخواهد داشت. فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی که لباس کرایه می‌دهند، برای هر لباس فرآیند کامل تمیز کردن را انجام می‌دهند. هدف آن‌ها اطمینان از این است که قبل از تحویل به عروس بعدی شرایط بی عیب و نقصی داشته باشد. شما نگران نباشید که لباس عروس شما کثیف یا پاره خواهد بود.
در حالی که بسیاری به کرایه کردن لباس عروس نظر منفی دارند، مهم است که فراموش نکنید شما هستید که باید تصمیم‌تان را بگیرید. اول از همه، اشتباه رخ می‌دهد. تصور کنید که برای گرفتن لباس عروس خود به مغازه مراجعه می کنید و متوجه می‌شوید که لباس شما را به اشتباه به عروس دیگری داده‌اند؟ این می‌تواند یک فاجعه برای مراسم عروسی باشد. در حالی که این یک اتفاق عادی نیست ولی ممکن است اتفاق بیفتد.

انتخاب چه چیزی برای مدل لباس عروس و بودجه شما بهتر است
همان‌طور که می‌بینید، نظرات مثبت و منفی به خرید و کرایه‌ی لباس عروس وجود دارد. گزینه‌ای که بهتر از دیگری باشد وجود ندارد. همه چیز به شما بستگی دارد. بودجه‌ی شما چقدر است؟ چه رویایی در سر دارید؟ از مراسم عروسی چه انتظاری دارید؟ تمام جوانب را بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

 

 

 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی