معرفی مزون

  • ۰
  • ۰

فرق لباس نامزدی با لباس عروس

لباس عروسی اصولا از یک سری قواعد خاص پیروی میکند به جز برخی از موارد که بر حسب نظر شخصی، تغییراتی در آن میدهند. ولی لباس نامزدی نوعی لباس شب ولی با ویژگی‌های منحصر به فرد است که می‌تواند پرزرق‌ وبرق وساده، کوتاه یا بلند و دنباله‌ دار باشد باشد.خیلی از عروس خانم ها  لباس نامزدی را ساده و به مدلی انتخاب میکنند که بشود مجدداً از آن برای مجالس دیگرنیز استفاده کرد.
بسته به این که مراسم نامزدی شما در تالار، باغ یا منزل برگزار میشود، نوع لباس نامزدی نیز تغییر میکند. اما لباس عروس اینگونه نیست. شما در هر مکانی که جشن عروسی را برپا کنید،

جهت آشنایی با انواع مدل و برند لباس های عروس به تبلیغات اینترنتی در سایت های معتبر مراجعه نمایید.

رنگ لباس نامزدی و عروسی

در انتخاب رنگ لباس عروس در کمتر مواردی میتوانید ببینید که عروس از رنگ خاصی به غیر از خانواده سفید استفاده کرده است. رنگ لباس عروس اصولا سفید و مشتقات آن است. بسیاری از خانم ها رنگ نباتی را به سفید ترجیح میدهند که در نهایت به سفید نزدیک است.

اما رنگ لباس نامزدی با توجه به سلیقه هر فردی انتخاب می‌شود. ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر به فکر این هستید که در مراسم عروسی‌تان متفاوت به نظر برسید از طیف رنگ سفید استفاده نکنید. رنگ‌های ملایم و روشن مانند صورتی،گلبهی، کالباسی، یاسی انتخاب های منحصر به فردی است.

فرم لباس نامزدی و عروسی

در انتخاب لباس نامزدی و عروسی شما باید لباس را بر اساس فرم بدن خود انتخاب نمایید تا بهتر و زیباتر دیده شود. نکته بسیار مهمی که در انتخاب لباس برای جشن ها باید توجه داشته باشید راحت بودن شما در آن لباس است. زیرا در غیر اینصورت شب ناآرامی را تجربه خواهید کرد.
بهتر است لباس نامزدی خود را با توجه به لباس عروسی خود انتخاب کنید. اگربرای لباس عروس خود برنامه ریزی کردید و در نظر دارید لباس بلند و دنباله‌دار بپوشید، بهتر است لباس نامزدی کوتاه و یا میانه باشد.

 

مدل لباس عروسی و نامزدی

در مدل لباس عروس همیشه شما با یک پیراهن رو به رو هستید که میتوانید بسته به سلیقه خودتان نوع یقه، مدل دامن، دنباله دار بودن لباس یا ساده، پف دار بودن دامن یا لخت بودن آن را تغییر دهید اما در لباس نامزدی شما میتوانید بین کت‌ و دامن، بلوز و دامن و پیراهن انتخاب داشته باشید.

 

 

  • ۰۰/۰۱/۱۴
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی