معرفی مزون

  • ۰
  • ۰

ویژگی های لباس عروس خوب

خرید لباس عروس

هنگامی که برای خرید لباس عروس به بازار می روید ، ممکن است با مشکلات و مسایلی روبرو شوید که قبلا فکر آن را نکرده بودید و این باعث می شود بخش زیادی از وقت شما هدر برود و از طرفی استرس و نگرانی شما نیز بیشتر شود. لباس عروس را به سه طریق می توان تهیه کرد. در روش اول شما لباس عروس را سفارش می دهید تا برایتان بدوزند و سپس این لباس را از مزون می خرید. این روش اگرچه از قدیم مرسوم بوده اما این روزها دیگر به صرفه نیست. اولا چون هزینه زیادی برایتان خواهد داشت و ثانیا چون در سال های آینده نگهداری از لباس عروس تان دشوار خواهد بود.
روش دوم این است که سفارش دوخت لباس عروس را بدهید اما لباسی که برای شما دوخته شده را اجاره کنید. هزینه این روش کمتر از خرید لباس عروس است اما این مزیت را دارد که متناسب با اندام شما و درست طبق سلیقه خودتان تهیه شده است. این لباس بعدها به عنوان لباس آماده به عروس خانم های دیگر اجاره داده می شود.

نکات انتخاب لباس عروس

توجه به فرم اندام شما یکی از فاکتور های اصلی می باشد انتخاب لباس‌ عروس خوب است. در کنار طرح اندام، شکل کلی صورت و رنگ پوست هم از گزینه های مهم است. برای نمونه ‌خانم‌های کوتاه قد نباید دنبال لباس‌های عروس پف کرده بروند حتی به قیمت به مد بودن و خوشکلی این لباس‌ها. نمونه ای دیگر اینکه دختر خانم هایی با پوست سبزه یا تیره نباید به فکر لباس‌های سفید یخچالی باشند.
گزینه بعدی، انتخاب لباس عروس، با توجه آرایش و مدل موهای شما در جشن است. چون در هنگام انتخاب تور از نظر شکل طراحی و کوتاه یا بلندی، بسیار موثر است. برای نمونه اگر قرار است شینیون پشت سر خیلی بالا نباشد بهترین انتخاب، یک تور طرح دار شده کوتاه است نه بلند! توجه داشته باشد مدل مو در انتخاب یقه مناسب برای لباس عروس هم نقش مهمی را ایفا می کند.

قبل از اینکه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتماً به همراه یک دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس های خیاط را ببینید. حتماً چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید. هنگام انتخاب لباس مدل های مختلف را حتماً پرو کنید؛ ممکن است مدلی را که فکر می کنید به شما نمی آید، وقتی می پوشید فوق العاده زیبا باشد. در تصمیم گیری به هیچ وجه عجله نکنید. اگر از لباسی خوش تان آمد، برای خرید آن عجله نکنید. بهتر است یک یا ? روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید. اگر لباس ایده آل خود را پیدا کردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس ها را پرو نکنید. بعد از خرید لباس می توانید به سراغ خرید کفش و… بروید.

لباس عروس مناسب عروس قد بلند

قد بلند بودن برای بسیاری از خانم ها یک رویا است. اگر قد شما از حالت عادی بلندتر است، احتمالا شنیده اید که دیگران تاچه حد به شما غبطه می خورند. احتمالا این را هم می دانید که با این قد بلند، پیدا کردن لباس مناسب، فوق العاده دشوار است. از آنجاکه صنعت مد به سمت تولید لباس برای خانم های متوسط یا کمی بلند می رود، هر دو گروه خانم های قد بلند و قد کوتاه، هنگام خرید کردن گزینه های زیادی برای انتخاب ندارند. اما خوشبختانه پیدا کردن لباس عروس برای افراد قد بلند به اندازه لباس های روزمره کار سختی نیست. اگر قد و اندام شما شبیه نیکول کیدمن ، تیلور سوئیفت و لیو تایلر و ... می باشد بهتر است از لباس هایی که خطوط یا کارهای عمودی دارند و یقه های ایستاده و آستین بلند بپرهیزند .

لباس عروس مناسب عروس با قد کوتاه

هرگز نباید فکر کنید اگر قد کوتاهی دارید نمی توانید در شب عروسیتان جذاب باشید و بدرخشید.از انتخاب لباس عروس با دامن بزرگ پرهیز کنید چون این دامن ها شما را کوتاه تر جلوه می دهند . انتخاب دامن های ماکسی به شکل فون مناسب تر است. با داشتن شانه های ظریف و زنانه و کمری مناسب لباس عروس زیرانتخابی ایده آل برای عروس های کوتاهتر  می باشد.

یک فروشنده حرفه ای پیدا کنید

از یک فروشنده یا دیزاینر حرفه ای کمک بگیرید که با معیارهای انتخاب لباس عروس برای افراد چاق کاملا آشنایی داشته باشد. فردی که علاوه بر دانش و تجربه، تمایل و وقت کافی داشته باشد تا شما را به خوبی راهنمایی کند. یادتان باشد که شما فقط برای لباس پول پرداخت نمی کنید، بلکه قسمتی از هزینه انجام شده مربوط به استفاده از تجربه فروشنده است. از این مزیت به خوبی استفاده کرده و سوالات خود را از او بپرسید. به توصیه های او خوب گوش کنید، به هر حال او یک فرد حرفه ای است.

مدل لباس نامزدی

برای انتخاب لباس نامزدی شما باید به این موردتوجه کنید که آیا مراسم عقدتان را بعد از مراسم نامزدی برگزار می‌کنید و یا بعد از مراسم نامزدی تنها عقد محضری انجام می‌شود. یکی دیگر از موارد فاصله بین مراسم نامزدی و مراسم ازدواج است. اگر زمان برگزاری جشن نامزدی با مراسم عروسی فاصله زیادی دارد، برای انتخاب لباس نامزدی محدودیت کم‌تری دارید می‌توانید یک لباس پرزرق‌وبرق و طرح دار انتخاب کنید اما درصورتی‌که فاصله بین مراسم نامزدی و ازدواج شما کم است بهتر است که لباس نامزدی خود را ساده‌تر انتخاب کنید.

ویژگی های لباس عروس آستین دار

اگر جذابیت و زیبایی که این نوع مدل لباس به عروس می دهد بگذریم با موارد زیر نیز برخواهیم خورد

پوشیده بودن

اول از همه این نوع مدل لباس عروس را حتی اگر عروسیتان مختلط باشد نیز میتوانید به راحتی بپوشید و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
شاید در بین عروس خانم ها برخی ها به دلایلی مشکلی در دستانشان مانند کبودی ، زخم و ... باشد که ظاهر زیبایی نداشته باشد که بوسیله لباس عروس آستین دار میتوانند به راحتی آن را بپوشانند.

ویژگی های مزون لباس عروس مناسب

بدون شک در هر شهر مزونهای زیادی مشغول به خدمت رسانی در امر طراحی، دوخت و اجاره یا فروش لباس عروس مشغول میباشند. اما چند ویژگی مشترک در همه مزونها وجود دارد که کیفیت نتیجه کار را رقم میزند.
از خصوصیات مزون لباس عروس مناسب و معتبر، مزونهای مشتری مدار هستند. یعنی به وقت، خواست و مشاوره مشتری اهمیت میدهند.
دارای مجموعه ای از عکسها یا لباسهای دوخته شده از به روزترین و شیکترین مدلهای اینترنتی و ژورنالی از بهترین خیاطان و طراحان مد دنیا هستند.
خیاطی را به عنوان یک علم نگاه میکنند و از آخرین اخبار مد و نمایشگاههای مختلف لباس عروس در دنیا باخبر هستند.
تاریخ پرو و دوخت لباس را بطور دقیق یادداشت نموده و کار را سر وقت به مشتری تحویل میدهند.

 

جهت خرید یا اجاره لباس عروس و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

  • ۹۹/۱۱/۱۹
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی