معرفی مزون

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 
 
طراحان حاضر در مزون عروس معولا درخواست‌های شخصی و سفارشی برای لباس عروس را می‌پذیرند.

 

 

مشکلی نیست اگر فروشنده و مشاور خود را از قبل انتخاب کنید


برای این‌که مطمئن شوید که تجربه‌ی خوبی از انتخاب لباس عروس از مزون مورد نظر خود داشته باشید، هنگامی که برای هماهنگ کردن قرار ملاقات با متصدی مزون صحبت می‌کنید از او بخواهید که یک فروشنده یا مشاور خوب را به شما پیشنهاد دهد. یا حتی می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که قبلا به آن مزون مراجعه کرده‌اند مشورت گرفته و بخواهید که یک فروشنده و مشاور خاص در هنگام مراجعه‌ی شما به مزون شما را راهنمایی کند.

 

 

سعی کنید در روز اول فروش‌های ویژه و تخفیف‌دار خرید نکنید


همه می‌دانیم که هنگامی که یک مزون فروش ویژه‌ی خود را اعلام می‌کند یا محصولات خود را با تخفیف عرضه می‌کند، وسوسه می‌شوید که هر چه سریع‌تر لباس عروس خود را بخرید اما این تصمیم نتیجه‌ی خوبی نخواهد داشت. قبل از مراجعه به مزون مورد نظر با آن‌ها تماس گرفته و از آن‌ها بپرسید که فروش ویژه‌ی آن‌ها چند روز ادامه خواهد داشت. سپس در یکی از آن روزهای به غیر از روز اول به مزون مورد نظر مراجعه کنید.

 

 

سعی کنید زمانی به مزون‌های عروس مراجعه کنید که مراجعان کمتری داشته باشند


می‌توانید ساعتی را از سر کار خود مرخصی گرفته و هنگامی که هنوز مزون‌ها خلوت هستند به آن‌جا مراجعه کنید. بدون شک اگر صبح‌ها یا روزهای غیر تعطیل به مزون مراجعه کنید، پرسنل حاضر در مزون وقت و توجه بیشتری را به شما اختصاص خواهند داد و شما راحت‌تر خواهید توانست از اتاق پرو و آینه‌های موجود در مزون بدون مزاحمت مشتریان دیگر استفاده کنید.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور