معرفی مزون

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پوشیدن گن را فراموش نکنید

 

پوشیدن لباس زیر مناسب یکی از نکات اساسی و مهم در انتخاب و پرو لباس عروس است. صرف نظر از سایز و اندام، هر کسی می‌تواند از مزایای پوشیدن گن‌های مختلف استفاده کند. با پوشیدن گن می‌توانید به‌راحتی لباس‌های مختلفی را پرو کنید.
 
هرشخصی با دیگری متفاوت است. برخی از عروس‌ها وقتی لباس عروس رویاهای‌شان را پیدا می‌کنند، اشک می‌ریزند، برخی می‌خندند، برخی نفس عمیق راحتی می‌کشند، برخی فقط لبخند می‌زنند و برخی هم هیچ کاری نمی‌کنند.

 

برای انتخاب لباس عروس منتظر اشک شوق نباشید

هرشخصی با دیگری متفاوت است. برخی از عروس‌ها وقتی لباس عروس رویاهای‌شان را پیدا می‌کنند، اشک می‌ریزند، برخی می‌خندند، برخی نفس عمیق راحتی می‌کشند، برخی فقط لبخند می‌زنند و برخی هم هیچ کاری نمی‌کنند. اهمیت یافتن لباس عروس مناسب در این نیست که باعث شود شما به گریه بیفتید و اشک شوق بریزید بلکه باید باعث شود زیباتر به نظر برسید. یافتن لباس عروس مناسب مثل یافتن نامزد و همسر آینده است. وقتی که خودتان آن را پیدا کردید، خواهید فهمید.
هر عروسی با دیگری متفاوت است به این معنی که واکنش احساسی تمامی آن‌ها به پیدا کردن لباس عروس مورد نظرشان نیز یکسان نیست. برخی عروس‌ها خیلی منطقی روند انتخاب لباس عروس را انجام می‌دهند. اما در عین حال بسیاری از عروس‌ها نیز با پوشیدن لباس عروس رویایی‌شان به آن لحظه جادویی می‌رسند و انگار نوعی واکنش شیمیایی در بدن آن‌ها اتفاق می‌افتد و اشک‌ها سرازیر می‌‌شود.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور