معرفی مزون

  • ۰
  • ۰

لباس های پرنسسی بیشتر برای عروس خانم های قد بلند مناسب اند چون دامن این لباس ها خیلی پف دار است و خودبه خود قد شما را کوتاه تر جلوه می دهد. بنابراین اگر شما ریزنقش هستید یا قد چندان بلندی ندارید، بهتر است به کمک خانم صاحب مزون به دنبال مدل هایی بگردید که به اندام شما مثل شمع بنشیند. اگر کسانی که قد کوتاهی دارند، در شب عروسی لباس های پف دار بپوشند، کوتاه تر به نظر می رسند. اگر خیلی ظریف و کوچک باشید، در لباس عروس های حجیم و پف دار گم خواهید شد. اگر ریزنقش و چندان قدبلند نباشید، لباس عروس های بلند و ماکسی شما را قدبلندتر نشان می دهد.



سایز لباس ، بین تولید کنندگان مختلف متفاوت است و یک روش استاندارد بری تعیین سایز لباس وجود ندارد. منظورم این است که مثلا ممکن است سایز 40 یک لباس مارک "الف" ، با یک لباس سایز 40 مارک "ب" از نظر اندازه متفاوت باشد. بهتر است لباس را بپوشید و یا اگر از طریق اینترنت خرید می کنید ، اندازه دورسینه ، دور کمر و دورباسن خود را با لباس تطبیق بدهید تا اطمینان حاصل کنید که لباس اندازه شماست و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید.
 برخی از مدل های لباس عروس، یک قسمت تزئینی وجود دارد، نظیر یک پاپیون و یا چیزی شبیه به یک روبان یا کمربند و... که جهت جلوه دادن به لباس عروس استفاده می شود. در هنگام انتخاب لباس عروس، دقت کنید که این قسمت تزئینی، در کجای لباس است. اگر شما ریزنقش هستید این قسمت تزئینی نباید در قسمت های پایین تنه شما باشد چرا که شما را کوتاه تر نشان می دهد. برای خانم های ریزنقش هرچه این قسمت بالاتر از کمر لباس عروس باشد کمک می کند که شما قدبلند تر به نظر برسید.



در مقابل اگر شما چاق هستید، بهتر است قسمت تزئینی لباس عروس در حوالی کمر آن باشد. این موضوع می تواند تاثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشد.
قسمت مهم دیگر در لباس عروس، یقه آن است. شکل یقه را باید قبل از هرچیز با توجه به فرم هیکل تان انتخب کنید. به عنوان مثال لباس عروس های یقه هفت برای عروس های کوتاه قد که کمی هم چاق هستند مناسب تر است. عروس هایی که بازوهای پُر دارند بهتر است از مدل های دکلته استفاده نکنند.



از قدیم ها در ذهن بیشتر ما لباس عروس سفید بوده است ولی خیلی هم به این قانون نانوشته اعتماد نکنید. اگر سری به مزون های دوخت لباس عروس بزنید، می بینید که بدتان نمی آید، لباس عروس هایی با رنگ کرم، نباتی و حتی بژ سفارش دهید. بد نیست رنگ این لباس عروس ها را هم روی پوست تان امتحان کنید. شاید شما در یک لباس عروس کرم خیلی زیباتر از یک لباس عروس سفید به نظر برسید. دقت کنید اگر لباس عروس تان را در این رنگ ها انتخاب می کنید، حتما باید تورتان را هم در همین مایه ها و تونالیته های رنگی انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی